خانما بیابد حدس بزنید قل اول ۱۲ هفته بودم قل دوم ۱۱و۵ روز

۵ پاسخ

احساس میکنم جفتشونم پسرن

گلی از کجا فهمیدی ناهمسانه

فک کنم یکی دختره یکی پسر

ناهمسان هستن
احتمال یکی پسر یکی دختر هست

دوتاش باهمه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلوین و هامین 🐣🐣 مامان دلوین و هامین 🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دلوین و هامین 🐣🐣 مامان دلوین و هامین 🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان کیان کوشولو💙 مامان کیان کوشولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی