سلام کسی بوده تو بارداری همش سردش باشه ؟

۷ پاسخ

من. همیشه زیر پتوام

من همش سردمه

اره من طبیعیه

من روزها سردمه شب ها اتیش میگیرم بدون پتو میخوابم عجیبه

منم😂یه لحظه سردم به لحظه آتیش میگیرم

من یهو لرزم میگیره

ارع من

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام زمانم🌼 مامان هدیه امام زمانم🌼 هفته دوازدهم بارداری