۷ پاسخ

زود نیس

زود نیست؟ شیرخشک که براش بهتره تا پاستوریزه

دخترمنم همینه نه شیرمیخوره نه غذا

چرا انقدر زود؟

چرا دیس لایک🫥

من شیرمادر میدم من میخام یکسال و شش ماه کلا قطعش کنم

منم یسال سه ماه قط،میکنم

سوال های مرتبط