۴ پاسخ

آریاام اینجوری شده بخاطر صدای این روزاس

دختر من قبل جنگم از صداها یکم میترسید مثلا وانتی میومد میگفت دعواش کن بره
الانم یموقع صدا میاد دعواش میکنم ساکت میشه😂ولی چرا بیشتر میچسبه بهم

دختر من چندبار با صدای موشک بیدار شد از همون روز اینطوری شد

چون خونه ساکته اینطوریه پارسام همینطوری شده تا صدای کوچیکی‌میشه مث‌زنگ ایفون ،بازکردن در اتاق خواب و و و جیغ وحشتناک میکشه میاد سمتم

سوال های مرتبط