۴ پاسخ

ویوا کیدز هم خوبه

من اویفر میدادم بی اشتها میشد بی بی جویس خوب بود

اویفر ولی پدیا بست بهتره

همون پدیا بست بده بهترین
اویفر اهنم داره اونو بدی دیگ اهن نمیخواد جدا بدی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی