۵ پاسخ

ویتامین دی پایین ،کمخونی

د۳ بد نیست ولی خوب هم نیست باید بالای ۳۰ باشه
هموگلوبینش هم کمه

شربت آیروفیکس قرمزه بخر بده دندونم سیا نمیکنه خوبش میکنه

کم خونی یکم داره
انزیمای کبدیش خوبه

کم خونه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۳ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری