۵ پاسخ

پسر منم اینجوره

چرا هنه بچه رو بعد از دوسالگی از شیر میگیرن؟ اینکار اشتباهه

دکتر پسر فوق تخصص گوارش و تغذیه کودکانه، گفت به پسرم حداکثر ۵۰۰ سیسی در روز شیر بدم، گفت نباید بچه رو از شیر گرفت یا باید شیر خشک بخوره یا پاستوریزه ولی دفعاتش باید فقط ۲ یا ۳ بار در روز باشه

شیرشو هربار رقیق ترکن ینی اب بیشتر پیمانه شیر کمتر،تا کم کم بشه آب

عین بچه من😭😭😭😭

سوال های مرتبط