سلام
شیرخشک پوشک ...

کابینت مات رو با چی پاک میکنین؟؟

تصویر
۸ پاسخ

با سرکه و جوش شیرین و مایع ظرفشویی اسپری میکنم بعد دستمال خیس بعد خشک

عزیزم شما چای کرک میفروختید؟

با اسکاچ و پودر لباسشویی 🤣

کابینتای من مشکی ماته من هرراهی بگی امتحان کردم برای بردن لک هاش بی نتیجه بود یه مدت با کف صابون گلنار و پارچه خیس و بعدش خشک پاک میکردم پاک میشد لک چربیا ولی خیلی سخت بود تا اینکه اسپری چربی زدای نارجی سیف خریدم یعنی عالیه میزنم بعد با دستمال خیس و بعدش خشک پاک میکنم خیلی سریع پاک میشه لکهاش

تصویر

میشه با هرچی پاک کردی و خوب بود به منم بگی
نئوکلاسیک مات طوسی هست

مادرشوهرم گفت با سرکه و مایع ظرفشویی و اب قاطی کرده خیلی تمیز شدن

شیشه پاک کن

شیشه شور استونیش

سوال های مرتبط