با سرکه و جوش شیرین و مایع ظرفشویی اسپری میکنم بعد دستمال خیس بعد خشک
عزیزم شما چای کرک میفروختید؟
با اسکاچ و پودر لباسشویی 🤣
کابینتای من مشکی ماته من هرراهی بگی امتحان کردم برای بردن لک هاش بی نتیجه بود یه مدت با کف صابون گلنار و پارچه خیس و بعدش خشک پاک میکردم پاک میشد لک چربیا ولی خیلی سخت بود تا اینکه اسپری چربی زدای نارجی سیف خریدم یعنی عالیه میزنم بعد با دستمال خیس و بعدش خشک پاک میکنم خیلی سریع پاک میشه لکهاش
میشه با هرچی پاک کردی و خوب بود به منم بگی
نئوکلاسیک مات طوسی هست
مادرشوهرم گفت با سرکه و مایع ظرفشویی و اب قاطی کرده خیلی تمیز شدن
شیشه پاک کن
شیشه شور استونیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.