مال من دختر کپی باباش وعمش سفید ولی بور تفاوت فقط تو موهاشون دیده میشه
مال من دختر بود کپییییییی عمش...همش میگم خداروشکر حداقل عمه ش خوشگله...😅
شکل پدربزرگش اصلن ب پدرش نرفته😂
کپ داییش🤩
مثل سیبی که از وسط دوتا کردی شکل پدرشه
یکی شبیه من یکی شبیه همسرم😁
داییش😁✌️
شبیه دوتامون ولی خب بیشتر شبیه باباشه
من دوست دارم جنس موهاش و فرم فک و بینیش به همسرم و خواهراش بره، بقیه ش به من بره 😉🤗. مخصوصا هوش، رنگ پوست و چشم و ابرو
بچه اوام پسرم کلا سمت خودم و خانواده خودم رفتن . حتی دومی هم انشالله دخترمم بره سمت خودم 😂😍
وای این عکس بچگی های خود شماست ؟ ای جانم چقدر نازززز🥹🥹🥹❤️
شبیه پسر جاریم 😆
کپی منه 🤣🤣🤣
خداروشکر شبیه پدربزرگش😂😁
شبیه جفتمون.😍
کنجکاوم بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.