۱۶ پاسخ

مال من دختر کپی باباش وعمش سفید ولی بور تفاوت فقط تو موهاشون دیده میشه

مال من دختر بود کپییییییی عمش...همش میگم خداروشکر حداقل عمه ش خوشگله...😅

شکل پدربزرگش اصلن ب پدرش نرفته😂

کپ داییش🤩

مثل سیبی که از وسط دوتا کردی شکل پدرشه

یکی شبیه من یکی شبیه همسرم😁

داییش😁✌️

شبیه دوتامون ولی خب بیشتر شبیه باباشه

من دوست دارم جنس موهاش و فرم فک و بینیش به همسرم و خواهراش بره، بقیه ش به من بره 😉🤗. مخصوصا هوش، رنگ پوست و چشم و ابرو

بچه اوام پسرم کلا سمت خودم و خانواده خودم رفتن . حتی دومی هم انشالله دخترمم بره سمت خودم 😂😍

وای این عکس بچگی های خود شماست ؟ ای جانم چقدر نازززز🥹🥹🥹❤️

شبیه پسر جاریم 😆

کپی منه 🤣🤣🤣

خداروشکر شبیه پدربزرگش😂😁

شبیه جفتمون‌.😍

کنجکاوم بدونم

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری