۲ پاسخ

وای من هلاکم نمی‌دونم خیلی نگرانم تو بیمارستان هم بستری ام هعی بهشون میگم میان شکمم میگم شله انقباض نیست ولی من بازم استرس دارم
زیر دلت ضعفشو حس می‌کنی ؟؟

نه منم بعضی وقتا پام ضعف می‌ره چای نبات بخور یکم بدنت گرم بشه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی💗💗 مامان نخودچی💗💗 هفته بیست‌وسوم بارداری