۴ پاسخ

اره نرماله بالاتر رفت ی دستمال و خیس کن بزار رو پیشونیش میاد پایین منم امروز واکسن زدم اینجوری تبشونو میارم پایین

تا ۳۸ و نیم

تا۳۷/۵ نرماله

اره تا ۳۸ نرماله اگه بیشتر شد ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۸ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان رضا❤️رایان❤️ مامان رضا❤️رایان❤️ ۹ ماهگی