۱۷ پاسخ

من دخترم ۶/۵ وزنش ۴ میبندم

۸کیلوعه چهارمیبندم

۷۲۰۰ هست ۴ میبندم

من ازاول سه ماهگی چهار میندم چون سه اذیت بود

سایز ۴

من سایز ۳‌میبندم
۴ بستم یبار جیشش درمیومد ازش

۳ برای ۶تا۱۰کیلوعه

فعلا ۳

یکم بزرگتر هست میتونی ببندی

من ۴ میبندم

بچه من ۸کیلوعه ۵میبندم ربطی به وزن نداره عزیزم بستگی به رون بچه داره من ۴میبندم رد میندازه به خاطر اینکه روناش تپلیه بچه هست ۱۰کیلوعه روناش لاغره ۳میبنده ببین روناش رد میندازه یا نه

من3میبستم دیدم خیلی پاهاشو اذیت میکنه از پریروز 4 میبندم بنظرم از3خیلی بزرگتره

چهار مای بی بی

من چهار میبندم

4فک کنم خوب باشه براش

۳ خوبه
من خودم ۳ میبندم

سایز ۳ خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان 𝐃𝐈𝐀𝐑🧸 مامان 𝐃𝐈𝐀𝐑🧸 ۱۷ ماهگی
مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی