من واسه دخترم ۲
سایز3 از4تا9کیلوگرمه ولی میزنه بیرون یعنی 4بزنم بهش
۴مولفیکس
۲مای بیبی 🤦♀️😐۳مای بیبی هم انگار بزرگشه موندم چیکار کنم😂
من سایز ۴ استفاده میکنم فعلا.
من مای بیبی +۴میزنم ولی جا میندازه تازگیا باید ۵ بزنم
۴میبندم
3میبندم
3 میزنم بهش
من چهارماهشه 8کیلوعه یعنی بایدشماره 4 ببندم
من پوشک سایز۳ مارک ببم سبز
چهار
۳هانیز
۴ مولفیکس
۴ مولفیکس و مای بیبی
۴ مولفیکس
۴ هم شورتی هم چسبی
۴ مولفیکس
سایز 4
من چهارمیبندم .از چهارماهگی دیگه چهارمیبستم
یک و دو سه خیلی تند تند تنگ شدن
من واسع دخترم سایز ۵ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.