مامانا پوشک سایز چند می‌بندین شماها

۲۱ پاسخ

من واسه دخترم ۲

سایز3 از4تا9کیلوگرمه ولی میزنه بیرون یعنی 4بزنم بهش

۴مولفیکس

۲مای بیبی 🤦‍♀️😐۳مای بیبی هم انگار بزرگشه موندم چیکار کنم😂

من سایز ۴ استفاده میکنم فعلا.

من مای بیبی +۴میزنم ولی جا میندازه تازگیا باید ۵ بزنم

۴میبندم

3میبندم

3 میزنم بهش

من چهارماهشه 8کیلوعه یعنی بایدشماره 4 ببندم

من پوشک سایز۳ مارک ببم سبز

چهار

۳هانیز

۴ مولفیکس

۴ مولفیکس و مای بیبی

۴ مولفیکس

۴ هم شورتی هم چسبی

۴ مولفیکس

سایز 4

من چهارمیبندم .از چهارماهگی دیگه چهارمیبستم
یک و دو سه خیلی تند تند تنگ شدن

من واسع دخترم سایز ۵ میبندم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی