۱۲ پاسخ

من ۴

کلن بچه باید راحت باشه تو پوشک پوشک تنگ باشه تازه ادرار مدفوع کنه دیگه واویلا

من بچم ۴ماهشه سایر ۴میبندم حالا میخام سایز ۶بزارم واسش

بچه ۶ماهه سایز ۴؟؟؟؟؟؟؟😐😐😐😐😐

۴ عزیزم

۴ ..‌‌

۴ مولفیکس و مای بیبی

3مولفیکس اما شش تموم کرد چهار میخوام ببندم

۳.

پوشک ۴+
لباس ۳☺️

سایز ۴

۴ میبندم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی