۴ خوبه
من ۴البتع سایز کوچیکش
من ۴ میبندم نم میده
۳ خط میندازه رو پاش
دخترم ۸ کیلو
۴ میبندم
دوماهی میشه فکنم ۴ میبندم
من پسرم ۶کیلوو۴۰۰ هست ۳کوچک شده براش دیروز رفتم ۴مولفیکس گرفتم اندازه بود کمتر رد کش رو پاش میمونه
۴.
سایز ۴ میبندم
سایز ۴
سایز سه
هنوزم ۳ میبندم
سایز ۳
سایز3
پسر من ۷ کیلو بود سایز ۳ میبستم
از ۷ و نیم ۸ کیلو رفتم سایز ۴
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.