۱۴ پاسخ

۴ خوبه

من ۴البتع سایز کوچیکش

من ۴ میبندم نم میده
۳ خط میندازه رو پاش

دخترم ۸ کیلو
۴ میبندم
دوماهی میشه فکنم ۴ میبندم

من پسرم ۶کیلوو۴۰۰ هست ۳کوچک شده براش دیروز رفتم ۴مولفیکس گرفتم اندازه بود کمتر رد کش رو پاش میمونه

۴.

سایز ۴ میبندم

سایز ۴

سایز سه

هنوزم ۳ میبندم

سایز ۳

سایز3

پسر من ۷ کیلو بود سایز ۳ میبستم
از ۷ و نیم ۸ کیلو رفتم سایز ۴

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

سوال های مرتبط