من ۴ مولفیکس میبندم، ۳ مولفیکس خیلی رد کش روی رونش میموند
من دخترم ۴ماهگی ۷۶۰۰ بود ۴ میبستم اما روناش تپلیه رد میندازه الان دو هفته که دارم ۵ هانیزمیبندم
۴ موافیکس میبندم
۷۸۰۰ هستش هنوزم سه میبندم ردم نمیندازه. به سایز رونهای بچهت توجه کن اگه خیلی رونهاش تپلی و درشته چهار ببند اذیت نشه.
البته بچم ۷۵۰۰ هست
۴ میبندم هانیز یا مولفیکس
من شماره ۳
سایز 3 مناسبه
من ۴میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.