۹ پاسخ

من ۴ مولفیکس میبندم، ۳ مولفیکس خیلی رد کش روی رونش میموند

من دخترم ۴ماهگی ۷۶۰۰ بود ۴ میبستم اما روناش تپلیه رد میندازه الان دو هفته که دارم ۵ هانیز‌میبندم

۴ موافیکس میبندم

۷۸۰۰ هستش هنوزم سه میبندم ردم نمیندازه. به سایز رون‌های بچه‌ت توجه کن اگه خیلی رون‌هاش تپلی و درشته چهار ببند اذیت نشه.

البته بچم ۷۵۰۰ هست

۴ میبندم هانیز یا مولفیکس

من شماره ۳

سایز 3 مناسبه

من ۴میبندم

سوال های مرتبط