مولفیکس و جان به به و هانیز سایز چهار
مای بیبی پنج
ای ننههه دمپاییاشووو قرتی خانم🥹🥹😍😍
منکه فعلا۳میبندم مای بیبی،روش نوشته تا ۹کیلو
چرا همه ۴میبندن😑
هفت کیلو و نیم سایز ۳ مولفیکس، چهار رو امتحان کردم هنوز براش بزرگه
۴میبندم
من ۴ مای بی بی
نمیدونم قواره اش نسبت به بقیه مارکها چطوریه
۳ ولی کم کم میخوایم بریم سراغ ۴😁
۴بهتره
۴ میبندم
سایز ۴ کانال دار مای بیبی
من ۳ میبستم ولی روپاهاش چندروزه رد میندازه ازامروز ۴ میبندم
من ۳میبندم هنوز.۴دور رونش یکم گشاده براش
۴ میبندم
۴ مای بی بی
۳ میبستم، ۴ بزرگه ولی الان ۴ میبندم
۳میبندم چون پاهاش. لاغره
دمپاییاشو😁😁😁😁😁😁😁😁
من تازه ۴ کردم
برند مای بی بی
سایز ۴
۳ مولفیکس ،۴ مای بیبی
۴ . مای بیبی
۳ هنوز
۴ میبندم
بستگی به تپلی بودن پاش داره
من تاالان ۳ میبستم
تازه داره تپلی میشه باید کم کم ۴ ببندم
۴ میبندم
3. مولفیکس
اگر پاهاش توپولیه ۴
۴ فکرمیکنم ۳ تا هفت کیلو خوب باشه فقط
۴ میبندم
۴ کانالدار
۴.
4 بنظرم بهتره
۴
والا۳ مولفیکس میبندم
۴ چون ۳ هم اندازس ولی پاهاشون درد میگیره جذب میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.