۳۴ پاسخ

مولفیکس و جان به به و هانیز سایز چهار
مای بیبی پنج

ای ننههه دمپاییاشووو قرتی خانم🥹🥹😍😍
منکه فعلا۳میبندم مای بیبی،روش نوشته تا ۹کیلو
چرا همه ۴میبندن😑

هفت کیلو و نیم سایز ۳ مولفیکس، چهار رو امتحان کردم هنوز براش بزرگه

۴میبندم

من ۴ مای بی بی
نمیدونم قواره اش نسبت به بقیه مارکها چطوریه

۳ ولی کم کم میخوایم بریم سراغ ۴😁

۴بهتره

۴ میبندم

سایز ۴ کانال دار مای بیبی

من ۳ میبستم ولی روپاهاش چندروزه رد میندازه ازامروز ۴ میبندم

من ۳میبندم هنوز.۴دور رونش یکم گشاده براش

۴ میبندم

۴ مای بی بی

۳ میبستم، ۴ بزرگه ولی الان ۴ میبندم

۳میبندم چون پاهاش. لاغره

دمپاییاشو😁😁😁😁😁😁😁😁

من تازه ۴ کردم
برند مای بی بی

سایز ۴

۳ مولفیکس ،۴ مای بیبی

۴ . مای بیبی

۳ هنوز

۴ میبندم

بستگی به تپلی بودن پاش داره
من تاالان ۳ میبستم
تازه داره تپلی میشه باید کم کم ۴ ببندم

۴ میبندم

3. مولفیکس

اگر پاهاش توپولیه ۴

۴ فکرمیکنم ۳ تا هفت کیلو خوب باشه فقط

۴ میبندم

۴‌ کانالدار

۴.

4 بنظرم بهتره

۴

والا۳ مولفیکس میبندم

۴ چون ۳ هم اندازس ولی پاهاشون درد میگیره جذب میشع

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی