۴مناسبه،ولی من ۵ برای پسرم استفاده میکنم
مثبت ۴
۴ هانیز خوبه ولی مثلا ۴ کوکومی کوچیکه
من چهار میبندم
من چهار میبندم
سایز ۴
من ۳ میبندم ببم یکم سایز ۳بزرگ تر از بقیس
۴ میبندم
سایز 4 اکیه
فک کنم ۴
من الان ۶۴۰۰ هست ۴ میبندم براش
برو ۴اگه پاهاش تپلیه .
۳هانیز دیگه تا۹برای بچه تنگه .
۳بقیه هم چک کن اگه نزدیک ۸کیلو بود نگیر همون۴برو
من چهار بزرگ میبندم
فک کنم ۴
من الان ۴ میبندم اوکیه بچم باهاش خط نمیندازه رو رون و باسنش
4 عزیزم
من چهار میگیرم براش.مای بیبی اونا که روش نوشته ۸تا ۱۴ کیلو
بستگی ب رون و باسنش داره
بچم ۶ کیلو خودی هس ۳ میبندم مولفیکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.