۱۷ پاسخ

۴مناسبه،ولی من ۵ برای پسرم استفاده میکنم

مثبت ۴

۴ هانیز خوبه ولی مثلا ۴ کوکومی کوچیکه

من چهار میبندم

من چهار می‌بندم

سایز ۴

من ۳ میبندم ببم یکم سایز ۳بزرگ تر از بقیس

۴ میبندم

سایز 4 اکیه

فک کنم ۴
من الان ۶۴۰۰ هست ۴ میبندم براش

برو ۴اگه پاهاش تپلیه .
۳هانیز دیگه تا۹برای بچه تنگه .
۳بقیه هم چک کن اگه نزدیک ۸کیلو بود نگیر همون۴برو

من چهار بزرگ می‌بندم

فک کنم ۴
من الان ۴ میبندم اوکیه بچم باهاش خط نمیندازه رو رون و باسنش

4 عزیزم

من چهار میگیرم براش.مای بیبی اونا که روش نوشته ۸تا ۱۴ کیلو

بستگی ب رون و باسنش داره

بچم ۶ کیلو خودی هس ۳ میبندم مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان فسقل بچه👼🍭 مامان فسقل بچه👼🍭 ۱۰ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی