من ۴ میبندم ولی مای بیبی کلا یکم کوچیکتر از بقیه مارکاس باید ۵ ببندم چون سایز ۴ رد میندازه رو پاش
منم الان ۵ میبندم بچه راحت تره
من ۴ میبندم یه کوچولو رد میندازه
الان ۵ میبندم
نمیدونم کدوم بهتره ۵ بزرگه ۴ هم رد میندازه
من ۵ میبندم ولی یذره بزرگه ...یه کوچولو 🤏😄
فکر کنم ۴ خوبه
من اونموقع ۴میبشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.