۶ پاسخ

من ۴ میبندم ولی مای بیبی کلا یکم کوچیکتر از بقیه مارکاس باید ۵ ببندم چون سایز ۴ رد میندازه رو پاش

منم الان ۵ میبندم بچه راحت تره

من ۴ میبندم یه کوچولو رد میندازه
الان ۵ میبندم
نمیدونم کدوم بهتره ۵ بزرگه ۴ هم رد میندازه

من ۵ میبندم ولی یذره بزرگه ...یه کوچولو 🤏😄

فکر کنم‌ ۴ خوبه

من اونموقع ۴میبشتم

سوال های مرتبط