۳ پاسخ

اگه بجای شیر ، بستنی ساده بریزی خوشمزه تر میشه

نه جای یک لیوان آب سرد شیر میریزیم

با یه لیوان اب داغ حل میکنیم بعد به جای یه لیوان آب سرد شیر میریزیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی