یک دسر با ژله بیسکویت پدی پور شیر ......ممنونم

۱ پاسخ

به ژله یک لیوان آب جوش که زدی ، بعد بجای آب سرد شیر بزن ، اول بزار ژله که کمی سرد شد بعد شیر اضافه کن چون اونجوری شیر میبُره ، بعدم بزار ببنده

پتی بور نریزی بهتره

پتی بور میتونی پودر کنی برای تزیین اضافه کنی

سوال های مرتبط