رفتم آزمایش دادم مثبت بود🥹🥹

تصویر
۱۰ پاسخ

مبارکه دعا کن منم این ماه مثبت باشمم

سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti

مبارکه عزیزم علائم داشتی

تبریک میگم عزیزم😍

مبارکه

مبارکه عزیزم

مبارکه چانم

سلاموجانم خوبی بعدچن ماه اقدام؟

مبارکه 🤩🤩🤩🤩🤩

مبارکهههه عزیزم ❤️😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری