خانوما این استامینوفن خوبه بدم پسرم

تصویر
۳ پاسخ

اره خوبه دختر من پاراکید دوس نداره ابنو بجاش بهش میدادم بعد از واکسنا

اره گلم خوبه. منم ایندفعه پاراکید نداشت اینو گرفتم هنوز ندادم .‌همینجوری گرفتم تو خونه داشته باشم
پرسیدم از خودشون گفتن اینم خوبه طعم پرتقاله

اره اثر گذاری خوبی داره من قبلا به نیکان دادم
فقط اینکه بد مزس

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی