۹ پاسخ

کاری از دست ما بر نمیاد هرچی قسمت باشه همون میشه . بچه هامون در پناه خدا💔🥲

اره.

اره عزیزم گفته ت ف ن گ دارهارو داره میفرسته

بله منم خوندم

امیدوارم هرچی خیره برای کشورمون همون بشه

نمی‌دونم چیه ولی خیلی استرس گرفتم با این حرفت😭😭

یعنی چی،،،ک زمینی بشه؟

نشنیدم‌من‌کجاگفتن

🫤🫤🫤دیکه نمیدونم قراره چی بشع😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی