پاي بچم بدجور سوخته چكار كنم😭

تصویر
۲۵ پاسخ

وای چرا اینجوری شده؟
مگه نمیشوریش؟
ابدا دستمال مرطوب استفاده نکن
زود به زود پوشک عوض کن
کالاندولا بزن

سودکرم بگیر گرونه ولی باکیفیت
کالاندولا
بعد هر بار خراب کاری بشورش با دستمال مرطوب پاکش نکن آب بهتره

وای دختر گناه داره روغن نباتی بزن براش بعدم پنپرزش نکن چن ساعتی

مارک پنپرزت عوض کن

کالاندولا و ان ان رو باهم قاطی کن براش بزن
اگر بهتر نشد پودر بچه بزن
اگر بازم بهتر نشد روغن زیتون و عسل رو قاطی کن بزن انشاالله که زودی خوب شه
دلم غش رفت براش

حساسیت به مارک پوشک ندارع؟؟مارک پوشکش رو عوض کن

مطمئنی این سوختگیه؟ به نظرم برین دکتر ، شاید حساسیت یا اگزمایی چیزی باشه

فقططط کالاندولا بزن
پشت پسرمنم اینجوز شده بود با کالاندولا دوسه روزه شد مث آیینه

چطوری گذاشتی اینجوری بشه🤦
حتما بازش بذار
هر دفعه بشورش و کالاندولا بزن

ب پوشکش حساسیت داده عوض کن مارکشو

اصلا پوشکش نکن

وای بچم اخی

پناتن بگیر بزن

برو داروخونه بگو بهترین کرم سوختگی خارجی بهت بدن،این بچه زبون نداره هلاک شده از درد و سوزش،پوشکشم شل ببند اصلا نزار مرطوب بمونه،حتما بعد از مدفوع بشور کامل خشک کن و پماد بزن

کالاندولا بزن دوروزه خوب میشه

وای طفلی
تند تندبشورش پماد سوختگی آردن بعد از هر بار دستشویی بهش بزن
اگه میتونی آزادش بزار دو س روز

خیلی بدجور شده ببر دکتر🥺

بعد شستن حتما خشک کن

پمپرزش زیاد کردی کالاندولا بزنش

ای ننه کالاندولا بزن باز بذارش

زینک اکساید بزن

برند پوشکشا عوض کن

تن تن بشورش داروخانه پماد بگیر این به پوشک حساسیت داره عوض کن پوشکشا

پماد سوختگی پای بچه آردنه رو من خیلیییییی راضیم

برو دکترررر

بمیرم براش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی