۵ پاسخ

این خوبه بزن

بله این عالیه نن همش اینو میزنم براش

روغن نباتی بزن. خیلی خوبه

همینم خوبه دیگه زده برا سوختگی

پماد سوختگی مامابیبی میگن خیلیی خوبه درجا خوبش میکنه

سوال های مرتبط

مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی