۳ پاسخ

منم همینجوریم عزیزم😞😞فقط دراز میکشم ارومه دردم بلند شدن و نشستن و راه رفتن عذابع😪😭

هی خواهر... تازه کش اومدنات داره شروع میشه
من که حس میکنم استخون لگن و واژنم ی ده سانتی جابه جا شده😂😂😂

نه عزیزم منم اینجوریم خیلی سخته😭

سوال های مرتبط