۵ پاسخ

من ۲۰ روز دیر شده تعطیل بود امروز رفتم نمی‌دونم چیکار کنم

سلام من امروز واکسن زدم دخترم اصلن نمیتونه راه بره 😔😔

اشکال ندارع سرماخورگی خوب بشه بعد ببر

ارع من همیشه واکسنای پسرم یک ماه باتاخیر شدع

منم نزدم هنوز

سوال های مرتبط