مامانا میشه از الان بچمو بزارم تو رورئک

۶ پاسخ

منم میزارم

آره من میزارم

من یه هفته ای میزارم پاهاش ب زمین نمیرسه ک بگن پرانتزی میشه

من میذارم خیلی کمک دستمه خودشم دوست داره دخترم

من ک میزارم و واقعا بچم دوسش داره

عزیزم روروئک اصلا خوب نیس علم به روز شده اینو میگه من نخریرم و دیدم چه زود راه افتاد بچم نزاریش بهتره

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی