۵ پاسخ

دکترا میگن ترجیحا نذارین اگه هم میخواین بذارین از ۱۰ ماهگی بذارین ولی هیچکس گوش نمیده

نا اگه دتوانه دانیشه
اتوش دتوانی ده کمک مادری نه ی

من میذارم

اگه گردن و کمرش سفت شده و میتونه بشینه بزار چون ب مهره های کمرش فشار میاد

نه دیگه دخترت تو هفت ماهه بذار

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان مامان حلماحسنا مامان مامان حلماحسنا ۱۷ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی