هیچ 😑
اصلا نمیخوره،کنار غذاش ماست میدم فقط
شیر مگه تو کیکی چیزی باشه که بخوره
من شیر پاکتی نی دار میدم روزی یکی بعضی وقتا دوتا
شیر کاله میدم روزی دو لیوان بعضی وقتا کمتر
هیچ.
هیچی
من به دخترم اصلا لبنیات نمیدم چون حساسیت داره
دولیوان
شیر خشک و شیر مادر ک هیچی من مهر از شیر گرفتم ۶ماه اما شیر پاکتی روزی ۲لیوان
هیچی😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.