خانوما سرلاک خوری خوبه بخرم؟

۴ پاسخ

نه نه نه اصلا اشغاله

من ک نخریدم چون ن سرلاک بهش میدم نه به کار میاد

بنظرم چرته استفاده نمیشه

‌من قصدم خریدش بود زنداداشم گفت بدرد نمیخوره سوراخش یسره کیپ میشه یا بازشه میکنه فشارش میده یهو یه عالمه ازش میزنه بیرون
منم دودل شدم واسه خریدش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری