بچه های رشتی خوبید زیباکنار زدن؟

۸ پاسخ

ماها که عادت کردیم تهرانیا
شمالیا بنده های خدا چون اونجارو زیاد نمیزنن حتما خیلی ترسیدن😓🥺

خ وحشتانک بود خیلییییییی😭😭😭اون لحظه باخودم گفتم کجا میشه رفت ک فقط بچمو نجات بدم اگ خورد جواب هیج جا امن نیست بود😭

همین الان زدن یکساعت جنگنده میچرخه

صداش چقدررررر بد بود😔😔😔

رشت هم بود خالم زنگ زده بود خیلی ترسیده بودن ولی ما متوجه نشدیم

انزلی بود

ما میخواستیم جمعه بیایم یعنی نیایم خطرناکه؟

همین الان زدن مگه؟

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا ۴ سالگی