ماها که عادت کردیم تهرانیا
شمالیا بنده های خدا چون اونجارو زیاد نمیزنن حتما خیلی ترسیدن😓🥺
خ وحشتانک بود خیلییییییی😭😭😭اون لحظه باخودم گفتم کجا میشه رفت ک فقط بچمو نجات بدم اگ خورد جواب هیج جا امن نیست بود😭
همین الان زدن یکساعت جنگنده میچرخه
صداش چقدررررر بد بود😔😔😔
رشت هم بود خالم زنگ زده بود خیلی ترسیده بودن ولی ما متوجه نشدیم
انزلی بود
ما میخواستیم جمعه بیایم یعنی نیایم خطرناکه؟
همین الان زدن مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.