۲ پاسخ

من تو بارداری سیفیکسیم ۲۰۰ و آزیترومایسین ۲۰۰ خوردم دکترم داده بود هیچ مشکلی هم نداشتم

سفکسیم ۴۰۰

سوال های مرتبط