خانما شیرخشک دخترمو بو کردم بوی ماهی میداد طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

وااای اپتامیل🤢من ی سری برا مهراد خریدم
قشنگ بو سوشی میداد لعنتی😩
حتی مهراد خوش خوراک هم دیگ نخورد
همه شیر خشکا ی کم بو میدن ولی اپتامیل سر دسته بوگندوهاس👊🏽😂

اپتامیل و اپتامیل پرونوترا خیلی بو و مزه گندی میده🤢🤢بچه من نخورد کلا. عوق میزد تف میکرد

سوپرامیل خوشمزه و خوش بو

چون روغن ماهی دارن توش.ترکیباتشو ببینید

اره منم هرسری بوش بهم میخوره بدم میاد میگم بچه چجوری میخوره

وای آره خیلی بو میدن مخصوصا وقتی میخای شیشه شیر رو بشوری

دختر منم همینه
پپتی میخوره

اسمش چیه؟

شیر خشک کلا بوی گند میده مخصوصا وقتی میریزی تو آب 🥲

اره تازگیا خیلی بو میدن

سوال های مرتبط