حتی اگه کیسه آب هم پاره بشه باید طبیعی زایمان کنی ، مگه اینکه سزارین اجباری باشی یا خدای نکرده یه مشکلی این وسط باشه
با کیسه اب پاره هم میشه طبیعی زایمان کرد
کیسه اب پاره بشه امپول فشار میزنن طبیعی بیاری
من سر زایمان اولم کیسه ابم پاره شد رفتم بیمارستان امپول فشار و ۱۲ساعت درد طبیعی کشیدم اخر سر بچه سرش اومده بود تو لگن ولی نمیتونستم زور بدم کم اوردم و جونم در اومد بعدش تازه منو بردن اتاق عمل به این راحتی عمل نمیکنن که
سلام مامان ها من ازمایش دیابت بارداری دادم کسی هس سر در بیاره
خب با دکترت حرف میزدی سزارینت کنه😐
کیسه اب هم پاره شه سزارین نمیکنن که اول امپول فشار میزنن برای طبیعی
منم فکر میکردم اگه کیسه آب پاره بشه سزارین میکنن ولی از دکترم پرسیدم گفت ربطی نداره
کی گفته حالاسزارین میشی؟
طبیعی هم میشه
والا من سزارین اختیاری ام
ولی دکترم گفت اگر این اتفاق بیفته طبیعی میاریم😕
رابطه خشن شدید داشته باش🤣
الان اخهء
فهمیدی به منم بگو 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.