مامانایی که سزارین بودید اگه کیسه آب پاره شه معاینه نمیکنن؟

۳ پاسخ

من سزارین دوم بودم کیسه آبم پاره شد معاینه کرد میگفت باید بدونم وضعیتت چطوره بچه مدفوع کرده یا نه

برای سز اصلا معاینه نمیکنن
مگر اینکه زودتر از موعد سزارینت باشه که بعضی بیمارستانا مجبور میکنن طبیعی بیاری

برای سزارین اصلا معاینه نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد