۳ پاسخ

واسه پسر بزرگم میدادم
سر این یکی چون نفخ کم داره ندادم

آره من یکبار دلدرد شد سرخود اینکارو کردم بعد همه دعوام کردن که اشتباه بوده کارم و کلی سر اون عذاب وجدان کشیدم

خیلی تلخه نده

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی