۳ پاسخ

عزیزم میشه بگی از کی و چجوری نامه ارتوپد گرفتی؟؟ منشی بهروز محمدی میگه باید عکس از کمر داشته باشی یعنی چی آخه اینا فرمالیتس دیگه عکس از کمر از کجا بیارم

سلام مامان پناه خوبی عزیزم ی سوال ازت دارم دکتر منم هنربخشه شما سزارین کردی بجز هزینه بیمارستان دکتر ازتون مبلغی جدا گرفت؟

سلام عزیزم خوبی یه سوالی داشتم ازت من از تهران بخاطر شرایط اومدم زنجان، اونجا میخاستم سزارین اختیاری بشم الان تو زنجان میگن تو بیمارستان بهمن هم که خصوصی انجام نمیدن ولی من یه دکتر پیدا کردم اعظم قره باغی گفتم بهش گفت بیا نامه بستری بدم 8 فروردین الان کامنت شمارو دیدم می‌گیم یه وقت بیمارستان قبول نکنه نامه رو چی ممنون میشم راهنماییم کنید اینجا من مسافرم ‌

سوال های مرتبط