۲ پاسخ

اسمشو نمیدونم ولی گفت به شکمت بزن یا بازو

اسم امپول چی هست
من منترون زدم عضلانی درد معمولی داشت
روز ۷ و ۸ و ۹و ۱۰ زدم

سوال های مرتبط