این چ مدل خوابیدنه اخه بچه 🤦🏻‍♀️😂😂❤️

تصویر
۵ پاسخ

پسر منم همینجوری میخابه رو شکم برمیگردونم گریه میکنه که چرا برگردوندی بازمیچرخه روشکم میخابه😐

خونه تکونیتو امسال دادی بچه انجام داده اینطور خسته و کوفتس ؟!😂

واای ننه من مردم برای خوابیدنش😍🫠

اخوداا😂😍

😋😍😍خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی