مامان هایی که به بچه هاتون شیشه اونت میدید؛ اگه میدونید که هیچ اگه نه به کارتون میاد

شیشه های دهانه عریض برند یومامی ایرانیه اما کپی اونته و سرشیشه هاش بهش میخوره ، هم شیشه هاش چه جنس پیرکسش چه پلاستیکی و حتی سرشیشه ها قیمتشون یک سوم اونته .

یبار رفته بود سرشیشه براش بخرم مغازه دار گفت خانم میگی گرونه این برند ایرانی دقیقا بهش میخوره یا سرشیشه رو بگیر یا خود شیشه رو منم شیشه پلاستیکیش رو گرفتم تست کنم جواب داد رفتم سرشیشه اش رو خریدم. ( اون موقع قیمت شیشه پلاستیکیش با سرشیشه یکی میشد)

اوایل از این میدادم بعد دیگه دهانه عریض نگرفت و خانم خانما جنس خارجی رو پس زد منم رفتم سراغ دهانه باریک اما این دفعه هزینه زیاد نکردم همین یومامی رو پیرکس دهانه باریک گرفتم.

البته شیشه پیرکس مزیت اش بهتر از پلاستیکی اما خب بیوفته فاتحه اش خوندست که تو مسافرت برای من این اتفاق افتاد و شیشه یومامی گیر نمی اومد رفتم شیشه پیرکس بی بی لند گرفتم.

شیردهی
شیشه شیر
شیرخسک

تصویر
۷ پاسخ

یومامی سرش جمع میشه و خیلی شیر ازش میاد بیرون. حتی شماره های پایینش. یه پک دو تایی سرشیشه تک قطره اش رو گرفتم یکیش باز خوب بود اون یکی مثل شیلنگ ازش شیر می‌ریخت بیرون
در نهایت باز همین سر شیشه اونت شماره ۳ گرفتم خیلی بهتره نه جمع میشه نه شیر زیاد می‌ریزه

چه جالب داروخانه دارن؟

من دوتا دارم متاسفانه سریش جمع میشه موقع شیر خوردن

بنظرشما چه مدل سرشیشه خوبه پسرمنم بخوره وزنش کمه میخوام شیرخشک بدم نمیدونم حالا میخوره یا ن نان که دوست نداشت به زور میدم حالا باز اپتامیل گرفتم🥲

قیمتش چنده

این شیشه دهانه باریکش هست

تصویر

من‌ دخترم با زبون سر شیشه رو پس میزنع
فک کنم با شیشه شیر مشکل داشته باشه
بنظرتون شیشه شیر یو مامی خوبه ؟؟

سوال های مرتبط