یومامی سرش جمع میشه و خیلی شیر ازش میاد بیرون. حتی شماره های پایینش. یه پک دو تایی سرشیشه تک قطره اش رو گرفتم یکیش باز خوب بود اون یکی مثل شیلنگ ازش شیر میریخت بیرون
در نهایت باز همین سر شیشه اونت شماره ۳ گرفتم خیلی بهتره نه جمع میشه نه شیر زیاد میریزه
چه جالب داروخانه دارن؟
من دوتا دارم متاسفانه سریش جمع میشه موقع شیر خوردن
بنظرشما چه مدل سرشیشه خوبه پسرمنم بخوره وزنش کمه میخوام شیرخشک بدم نمیدونم حالا میخوره یا ن نان که دوست نداشت به زور میدم حالا باز اپتامیل گرفتم🥲
قیمتش چنده
این شیشه دهانه باریکش هست
من دخترم با زبون سر شیشه رو پس میزنع
فک کنم با شیشه شیر مشکل داشته باشه
بنظرتون شیشه شیر یو مامی خوبه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.