۱۵ پاسخ

دیگه وقتی مردیم چه فرقی می‌کنه چی تنمون بوده

ممنون از اطلاع رسانی بسیار بسیار خوبتون👙😂

من فقط موهام باز
😔امشب عجیب دلم گرفته

با یه چادر رنگی کار جمع نمیشه سر دست بذاریم؟😁😁

چجوری میتونین لخت بخوابین؟؟من لباس تنم نباشه دیوونه میشم تا صبح

فعلا مشهد خبری نیست بزار لخ ت بخوابیم خواهر

راست میگه جنگ قبلی همه با شلوارک تاپ تو کوچه بودن 😂😂

😝😛لخت باشیمم بزنن باید تو خونه بمونیم فرار ک نمیتونیم بکنیممم خب😂😁☹️

چشممم😂😂😂

اتفاقا من امروز همش به همین فکر میکردم 😅😂

من صبح تا شب مانتو تنمه شالم سرمه

وای اره من دست میزنم به شورتک میگم نه یهو نصف شب زد چطور قرار کنم

نگو که خیلی وضع امشب خرابه😐🥲

😂😂😂😂🤣😅🤣🤣

وای خیلی بده منم همیشه لخت میخابم

سوال های مرتبط