بچهای شما هم بعد واکسن ۴ماهگی اذیت میکردن؟

۱۰ پاسخ

۴ماهگی یکم سنگینه چون ۳تا پاهارو میزنن

خدا لعنت کنه واکسنو ن شیر میخوره ن خاب داره فورا ضعیفش کرد

وای داره میکشه منو

اره دخترم اصلا درست شیر نمیخورد تب میکرد زیاد

اره خیلی

اره خیلی هم خوابش بهم ریخت هم شیر کم میخورد کلی گریه میکرد موقع خوابیدن

اصلا شیر نمیخوره شبا هم بد میخوابه🫤

واااااای ۳روزه زدم شیرنمیخوره بدشیرشده

زیااد

از چه نظر مال خود واکسن منظورتونه

سوال های مرتبط

مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی