عزیزم در حدی که کشورهای همسایه هم درگیر میشن
و اون منطقه ها تا چندین قرن دیگه قابل استفاده نیس
واسه همین استفاده از بمبهای هسته ای ممنوعه
بستگی داره فک کنم چن تا مدل داره هرکدوم یه شعاعی رو تحت تاثیر قرار میده ، بعضیاش در حد یک شهر ، ولی هسته ای رو نمیزنن اصلا به این راحتیا
ببین برای ژاپن یک شهرش رو زده بود و اون شهر هنوز قابل اسکان نیست
بسته به موقعیت میتونه گاهی مختصات کوچک و گاهی بزرگترم نابود کنه
بابا ۹ کیلو مترو خراب میکنه فقد
تا حدود ۱۶۰کیلومتر رو نابود میکنه
عزیزم ب اونجاش فک نکن نشدنیه...ان شاالله ب زودی کله زرد و سگش نابود بشن
جانم یک شهر خراب میشه .ولی جرات ندارع بزنه چون هنوز برای هیروشیما زیر سواله
من فکر میکنم تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر از هر جهتی و با خاک یکسان میکنه واینجوریه که وقتی جایی زده بشه در حد چند ثانیه همه دور از جون میمیرن و چیزی حس نمیکنن
کل استان و حتی استان های همسایه هم درگیر میشن گلم
نگران نباش عزیزم اون یه بحث کاملا جداس.نمیزنن.
تا ۳۰۰ کیلو متر فک کنم دقیق نمیدونم.
چرا امشب همه گیر دادین به هسته ای مگه چی شده؟
دیگه در این حد نمیشه الکی استرس نگیرید
نیازی ب زدن اون نداره. زدنشم اینجوری نیس ک تصمیم بگیره راحت بزن
عزیزم هسته ای اگر بزنن که شهر و منظقه و استان و،،،، اصلا کل کشور نابود میشه و حتی کشور های اطراف
فك كنم مثلا يه تبريزو بخواد بزنه كلش پودر ميشه 😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.