۵ پاسخ

نگران نباش،مطمئن باش ما مردم آگاه اجازه نمیدیم وطنمون به اون روز برسه

درضمن ایشون رو پدر خطاب نکن،کسی که راحت این همه هموطنش رو کشته لایق اسم پدر نیست

ممنون ک احترام میزارید❤️🖤
اگر منطقی داشته باشید میدانید ک من کاملا بی طرف صحبت کردم
نوشتم امیدوارم کسایی ک مرگ ایشان ارزوشون بود پشیمون نشن ( پس یعنی آرزوی من نبوده )
نوشتم تسلیت به شمایی ک ایشان را عزیز می‌دانستید ( پس جز عزیزان من نبوده )
و فقط می‌دونم آمریکا دشمن بوده و شاهزاده دست پرورده همون دشمن
و هرگز وطن ب دشمن ندهم ..
مرگ بر آمریکا

چقدر اگاهانه و صادقانه نوشتی.فقط خدا رحم کته ب ابرومون

😞معلوم نیست چی میشه

✌️🥲✌️

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی