۸ پاسخ

وااااااي منم واقعا خسته شدم هرروز ك بيدار ميشم جو زايمان دارم😂😂😂همش دلم ميخواد ببينمش

خوشبحالت چیزی نمونده برای من ۱۰۰روز دیگ مونده

کاش من زایمان کنم😂😂🤣همش فکر میکردم ۳۸زایمان کنم
دارم ۳۹پر میکنم خبری نیست

😅🤣🤣هاااااااااااااااااااااااا نخا ک زود بری جیر زنی کنی 🤣یوقت دیدی خدا تا ۴۰ هفته. نگه داشت نی نی تو به دنیا نیومد 😁لج کرد باهات ها

کاش منم پرت شم تو ۳۸ هفته🫠

عزیزم ۳۵ ای الان منم ۳۳ ام گهواره پیشواز میره😂

راسی خارش نداری؟؟ من س روزه بدنم خیلی میخاره

ععع باهمیمم تاریخ زایمانت کیه؟؟ من بیست فروردین گف دکتر

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری