اسم‌دختر نور قشنگ‌تره یا دیما!؟

۱۴ پاسخ

نور قدیمیه دیما هم انگار داری دی ماه رو میگی ب نظرم بگرد اسمای قشنگتری هست

نور بنظرم قشنگتره عزیزم👌🏻

نور بهتره

نور قشنگه

روشنا هم قشنگه

بین این دو تا نور بهتره

نور عالیه

دیما.

نور قشنگه

ببخشید ولی هیچ کدوم اسم های قشنگی نیست

نور خیلی قشنگه

نورا به زبون راحت تر گفته میشه

نور😍 مامانا مینل قشنگتره
یا کایرا؟

نور گلم

سوال های مرتبط

مامان نفس و نلین مامان نفس و نلین ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان 🎀آوین🎀 مامان 🎀آوین🎀 ۷ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی