اسم تابان قشنگتره یا آوین؟

۹ پاسخ

من‌میخواستم بذارم تابان
بعد اسم شرکت هواپیماییه
گفتن بهش میگیم تابان ایر😑😑😑

تابان

منم اسم آوین و خیلی دوست دارم اسم انتخابی منم فعلآ آوین هس آخه هنوز به توافق نرسیدیم با شوهرم

اوین.

آوین

آوین🥲🥲

اوین.

آوین عزیزم
اما باز خودت باید ببینی ک چ اسمی رو دوست داری

آوین

سوال های مرتبط

مامان کسرا و دلارا مامان کسرا و دلارا ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان 💞نی نی🍼🐣💞 مامان 💞نی نی🍼🐣💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری