۱۳ پاسخ

آوین،

آوین
اسم خواهر منم آوین😍😍😍دوسالشه

ینی خدای نکرده ممکنه نقصی چیزی پیدا کنه؟

شوک استرس واردم میشه همش
هی ناراحتی های الکی دارم
الان استرس این دارم که نکنه استرس های بدی شوک های ک واردم شده برای جنینم بد نباشه

آوین😺

خودم رها

آوین

لطفا نظراتتونو بهم بگید

آوین بهتره

رها قشنگه نسیا ب آوین
آوین اصلا ظرافت اسمی نداره

آوین .

آوین

آوینا❤️

سوال های مرتبط

مامان 🎀آوین🎀 مامان 🎀آوین🎀 ۷ ماهگی
مامان رها جوجم🩷 مامان رها جوجم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس و نلین مامان نفس و نلین ۱ ماهگی
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری